jordgubbar

Hello! Bra, skön, hektisk dag idag. Har varit i stan och ätit lunch med en vän; köttfärsbiff med chevre och tomat och mozzarella med balsamvinäger till det. göttgött.

Sedan gick jag en sväng på stan och köpte två st klänningar, likadana i olika färg. Helt sjukt, jag gör aldrig så. Men de var så fina. Sen var jag på jakt efter ett par träskor, eller inte träskor men skor med träklack. Hittade ett jättefint par på scorett men vet inte om jag pallar 12 cm klackar, vill kunna ha dem till vardags utan att döda mina fötter. Så köpte dem inte den här gången iaf.

Nu sitter jag och äter jordgubbar och lite osaltade cashewnötter. jag ska ju egentligen inte äta frukt, speciellt inte så söt frukt. Men kunde inte motstå när jag passerade hötorget och all färsk frukt på marknaden. Dessutom väldigt bra priser, så det var värt.





     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0