juck i det fria

Mooorning! Man skulle kunna tro att jag just vaknade men så är det icke fallet serrni! Jag har varit ute på promenad och ätit en (rätt svårsmält) GI frulle på balkongen.

Promenaden tog bara 35 minuter, måste verkligen hitta en bättre sträcka. och frukosten bestod av äggröra, skinka och lite chevre + ett stort glas vatten!


hahahha men JUST DET! Glömde det roligaste som hände i morse!
Jag svirar om till mina träningskläder, trycker ner hemnyckeln i strumpan och börjar gå ner till spåret.
Precis i början av spåret, ca, 20-30 m från husområdet står en man och en kvinna (40 år?, svårt att tyda) och sexar sönder! Det var crazy hångel och händer långt nerkörda innanför byxorna. hahahahaha

Hur ska man reagera på detta? Tur att jag hade solglasögon på mig. Kände mig lite gömd.

Alltså kul för dem. Men varför väljer man att jucka precis vid promenad stigen? jag gick och funderade lite på detta ett tag. Jag tippar på att de är lovers, som smitit hemifrån från deras respektive för att få en het stund tillsammans.

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaa fy vad kul! hade nog varit lite jobbigt i den situationen.

jag går nästan alltid olika rundor men brukar bli runt 1 timma, känns väldigt skönt efter, fast idag gick jag bara på asfalt, blir lite hårt för benen efter ett tag.

2010-05-24 @ 13:21:17
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0