lackarn

Tja! Fan ni är dåliga på att berätta om hur det går för ER deff. Vad började ni på för vikt och var ligger ni nu? skrivskriv, jag är nyfiken och vill ha kul deffbloggar att läsa.

Igår blev jag alltså full och glad igen, det var kul. Bara lite bakisångest idag. Dumt ändå att jag segar ner min hjärna när jag verkligen verkligen behöver den för att komma nånstans med plugget.

Idag väger jag iaf 67,5 kg. Det är såklart bra (trots att det fortfarande är typ 50 kg för mkt). Men jag blir otaggad av att jag har legat på samma vikt hela veckan, jag vill se resultat. Hela tiden, varje dag ska det vara minus. Denna vecka har ju varit katastrof. Jävla skit, och snart är det juni och jag har mer än 7 kg att gå ner.

Bara jag kommer ner till 63 så är jag NÖJD (sen ska jag såklart ännu lägre, men till första veckan i juni). Då vet jag att jag är relativt slim. och till det är det bara 4,5 kg kvar.

TAGGA TILL NU!


Kommentarer
Postat av: Paprika

testa att bara väga dig en gång i veckan så att du ser större resultat istället :) de kanske peppar dig bättre? Ja har tänkt att göra det och ska väga mig första gången på måndag, därför har ja inte skrivit nån vikt än!

2010-05-14 @ 13:05:57
URL: http://paprikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0