lat knubbis

hej fans.

Idag väger jag....67,4 IGEN! kan nån bara komma och piska bort ett kilo från mig. please.
Ska bara köra nutri idag! Och om nån tror att jag var cool och gick upp på promenad imorse så hände det tyvärr inte. Går ikväll istället, när man är någorlunda mycket människa.

Igår kväll gick jag faktiskt på en promenad, som lovat, med mig släpade jag en data väska som vägde typ 5 kg. Det var pain, men bra. Råkade nämligen äta lite naturgodis igår så lika bra.

Efter plugget igår åkte jag till rålis och chillade, käkade och spelade kubb med massa vänner. Det var suuuper mysigt!


Men hörrni, hur gör ni för att palla gå upp på morgonen och bara köra? Ni som springer ska ha så sjukt mycket credd! Det är för mig helt obegripligt. Var kommer orken ifrån?



hade velat ha den kroppen, varje dag i veckan.

Kommentarer
Postat av: Paprika

Jag är en riktig morgon människa så jag vaknar tidigt av mig själv. sen sprattlar det i benen så ja måste ut :P skönt att "ha det gjort" också innan dagen drar igång med en massa annat :)



Jag är i Australien btw, men åker hem om 1 och 1 halv vecka..

2010-05-19 @ 09:25:38
URL: http://paprikas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det gick jättebra med instruktören idag så nu känner jag mig mycket mera "hemma" i gymmet :)

Hade gärna gått med en kompis men det är ju ingen som vill träna hehe...bara jag som är hurtig :)

Fast jag är lite stolt över att jag gick dit och fixade detta själv. Jag som är så jäkla mesig jämt ;)

2010-05-19 @ 10:59:31
URL: http://sundochslank.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh tack så mycket! :) Det var precis vad jag behövde höra idag! Hör av dig om du hitta någon som kan piska bort kilo. I såfall kan den få piska bort 5 kilo av mig!

2010-05-19 @ 14:07:51
URL: http://mogensens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0