leker vuxen

FAN det blir ingen promenad. Jag tvingade min kille att kolla på vampire diaries och så somnade han. och nu är han alldeles för "trött" för att gå ut. och jag orkar inte gå själv och dessutom är det svinkallt ute. fyfy.

Istället står jag och gör lunchlådor till imorn och lördag. hehehe...
Blir: Lax, stekt sparris och champinjon med kesella och pesto sås och två skivor fårost.

Känner mig väldigt ambitiös. Lunchlådor är ju både bra för ekonomin och flebbet så de ä bah å köre

Nu har jag serverat jordgubbar och brieost, tänkte kankse kolla nån film. Dessvärre kan jag inte komma på nån jag vill se, får liksom blackout i hjärnan.




    

Kommentarer
Postat av: Anonym

shutter island är bra!

Din mat verkar mums.



jaa, jag är ganska nöjd med maten idag men dock har jag vräääkt i mig godis nu ikväll. fan.

orkar inte heller gå ut just nu. vill inte få dåligt samvete eller bli besatt av träning för att jag ätit något dåligt men detta känns ju inte bra... sitter och dricker vatten och försöker förtränga hur mycket godis jag åt innan gaaah

2010-05-27 @ 22:30:54
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0