let me be

God morgon alla fans.

Fan förra veckan gick bra, vet ej hur det gick till men nice ändå. Äter visserligen minimalt.
Idag börja jag dagen med en nutrilett shake och jag råkade äta lite onyttigt igår kväll så jag kör nog nutri till lunch också!

Helgen har varit bra, fest och alkohol två dagar i rad, hade sjukt kul med alla vänner! Känner mig dock gammal som blir så slut av att röja fler dagar rad. Fan va det är skönt att bara chilla hemma. Deppigt att komma till den insikten. haha

Just nu är jag sönderstressad, vilket inte alls passar mig som är chillarn. Går runt med en jävla ångestboll i magen, vill bara att skiten ska försvinna men vet ej hur jag ska lyckas. Kan jag inte bara få strunta i allt och åka till solen? Jag skiter i csn och betyg och allt sånt. Vill bara vara glad och lycklig och njuta av livet för tillfället.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0