livsnjutarn?

Hej kompisar. Sitter fortfarande i stan, 4,5 timme senare. LIVET ÄR UNDERBART! Sitter instängd på ett cafe och Pluggar. Kul. Kul tjej. Kul liv.

Har fortfarande inte klämt nån bulle, credd till mig. Dock har jag ätit en ceasarsallad som smakade röv. På riktigt. Och nu svettas jag ihjäl. gud vad det är varmt! Tror jag svimmar snart, om inte på riktigt så är jag beredd att fejka så jag har en bra ursäkt att börja dra mig härifrån för att åtminstånde få skymta solen en sväng.

Ceasarsallad är ju förövrigt inte ens speciellt nyttigt, fy vad ovärt. Nu blir jag lite lack, måste sluta tänka på det. Gjort är ju gjort liksom. Nu ligger den och gosar i min mage och tänker "hahah din jävla soppa, trycka i dig krutonger och dressing sådär, hahaha, jag är här för att stanna. Oavsett hur mycket du förösker bajsa så tänker jag klampra mig fast i din magsäck och förpesta ditt liv. Aldrig ska du få bli smal"

Kommentarer
Postat av: Soffan

Speglade mig idag. Tyckte jag va halvsnygg. Sen vände jag mig om, har ju fan feetaste ryggen! Hur stor som helst. Fattar inte. Inte så smal som jag trodde. Du peppar mig iaf.

Fan, imorgon ska jag provjobba som servitris för första gången. De ska väl vara smala? Servitriser alltså. Åh. Fast mitt största bekymmer är väl att jag inte kan servera. lol

2010-05-18 @ 21:05:24
Postat av: no more fatso

gött att du tyckte du va halvsnygg - nice när du känner dig SNYGG!



Vadå fetaste ryggen? Bred eller flebbig? Ser du pretty ut framifrån så kan det väl inte vara så illa?



Bra att du blir peppad! Alla har vi ju våra "komplex" och det är bara att acceptera dem eller att glra nåt åt dem liksom :)



Åh kul att provjobba! LYCKA TILL! Nänä, servetriser behöver inte vara size 0, haha herregud. lyckalyckalycka till!

2010-05-19 @ 18:53:06
URL: http://nomorefatso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0