lördagens mat, alltså igår

Frukost: Filmjölk med kokos och jordgubbar
Lunch: Laxfile med sparris, champinjoner, fårost och kesella med pesto.
Middag: Kycklingspett i sweetchili, skagenröra, brieost, jordgubbar, lite korvgryta - en salig blandning.
Mellis: Jordgubbar och mörk choklad 85%

När jag kom hem var det killkväll här och på borde låg en oöppnad påsechips. MINA FAVORIT CHIPS! (lantchips, gräddfil). Jag trodde jag skulle avlida och när de dessutom sa "de bara att taaaa". Gud! jag borsta tänderna och gick och la mig!





Kommentarer
Postat av: Anonym

starkt att stå emot chipsen! jag brukar alltid tänka "jag kan äta några stycken, inte trycka i mig som jag gjorde förr" det brukar fungera ganska bra. Och dricka mycket vatten till så jag inte blir så sugen.

Men din metod var nästan bättre!

2010-05-30 @ 14:36:03
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0