matångest

Jag känner att min deff har ballat ur lite. Som att man blir rädd för att äta riktigt mat, förstår nån mig?
När jag började körde min polare nutridiet och jag såg bara till at käka lite mat. Men fortfarande mat,
typ kyckling, sallad, turkiskyoghurt med bär, ägg, skinka. Ni fattar. och jag gick ner i samma takt som henne.

Nu kan jag liksom få ångest över att jag ätit mat. Det är ju helt sjukt egentligen, för mat ska jag ju såklart äta. Har massa turkiskyoghurt, ägg, avocado, knäckebröd och kyckling hemma så äter jag den typ inte. Är så himla rädd för att gå upp i vikt igen. Som ex. pizzan igår, även om det är ett asdåligt exempel eftersom att pizza verkligen är onyttigt. Men iaf, då väger man sig och så vips väger man mer än dagen innan.

Det suger.

Kommentarer
Postat av: paprika

ja, ja vet att nötter innehåller sjuka mängder kalorier men lite ibland så! :P Så sjukt svårt att sluta om man börjat äta dock, som godis. haha!



Känner igen de där med matångest, har också haft sånna perioder men de är bara att intala sig själv att de inte är farligt, bara mat äter rätt och i lagom mängd :)



Nu kör vi som fan här så vi blir snygga å smala till beachen i sommar :D KÄMPA!!!

2010-05-13 @ 00:00:09
URL: http://paprikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0