min viktnedgång

Jag började denna blogg den 30 mars, alltså precis 2 månader sedan.

Jag började på en skrymmande vikt: 72 kg
Idag väger jag: 66,7 kg
Total viktminskning är alltså: 5,3 kg

Hahaha det kändes inte så mkt, men det känns mkt. Jag känner mig slimmare och snyggare! Nu ska bara resten bort! Jag är otroligt nöjd att ha kommit över min spärr som jag haft typ 2-3 veckor!

10 juni är mitt mål! Då tar syrran studenten, och då vill jag va snyygg! Kommer antagligen inte bli av med 6,7 kg på 2 veckor men jag ska föröska bli av med så mkt som möjligt tills dess.

NU KÖR VI! (som vanligt!)





Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Det har gått snabbt, resten går nog lika snabbt med!



Längtar tills jag har gått ner lite :) haha.

2010-05-30 @ 14:34:34
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0