oduschad

Morsning!

Vaknade för några timmar sen, svettig, smygbakis och trött. FAN vilken bra kväll det var igår!! Först lite parkhäng, sedan mosebacka och södra teatern. Idag är jag dock lite seg.

På vägen hem hittade vi tre medelålders snubbar på cykel som tydligen skulle vara från jehovas. Jag blev sjukt besviken när så inte var fallet. Det hade nämligen varit väldigt kul! Men man kan inte få allt. Mina kompanjoner hoppa in i nån taxi och lämnade mig på götgatan full och glad. Så jag kutade runt lite för mig själv och köpte tillslut en tunnbrödrulle med korv, mos och räksallad. NYTTIG TJEJ! Sen blev jag hämtad av min fina pojkvän och kom i säng typ kl 4.

Fan vad värt! Nu pluggar jag och kollar på lost. Laddar batterierna för ytterligare en rooolig kväll!

ps. har inte vägt mig idag, som ni kanske förstå....

hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0