plz

Kan nån bara komma och lyfta bort allt fett från mig? Möjligen trycka in lite av det i boobsen men ta resten? Vore så jävla skönt. Det är så sjukt jobbigt att kriga för detta när risken är rääääätt stor att jag är en tjockis till hösten igen. (det ska givetvis inte hända, men ni fattar)

TA BARA SKITEN OCH SKONA MIG!

Är det nån mer än jag som bara vill lägga mig nånstans och kedjeröka tills sommaren är här och skolan är slut? Eller möjligen lägga sig i fosterställning i sängen med täcket över huvudet. Bara i 3 veckor. Vore inte det skönt?


Kommentarer
Postat av: Shini

haha jaa men hallå jag röker också lite då och då, jag känner att det påverkar min kondis till max :( (Bad me)... men ska bli bättre på det.



JA I WISH... jag kan döda mig själv på gymmet men jag är så svag när det gäller mat, speciellt när jag har en pappa som är KOCK och vi har restaurang mat varje dag här hemma.... blir avis när jag läser dina inlägg om hur duktig du varit med maten!! you go girl...



FOKUS PÅ BÅDE TRÄNING OCH MAT, man kan inte träna och tro att man kan äta en flodhäst bara "för att man tränar", hehe det har ja lärt mig... måste bara göra något åt saken...



Lycka till du med, du är skit duktig, blir verkligen motiverad.. TACK!

2010-05-11 @ 23:28:45
URL: http://chinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0