sista maj, hello summer

Hej knubbizar! Ny dag, nya tag... så hur går det för er? Nån som gått upp eller nån som gått ner?

Igår ikväll var jag ute och käkade med la familia. Det var trevligt och gott! Jag åt en fisk och skaldjursgryta med aioli, och till efterrätt råkade en cremé brule slinka ner.

Tidigare på dagen hade jag ätit en hemmagjord bar på cashew, russin, torkad aprikos och kokos. Till lunch en sallad med; isberg, tomat, bacon, ett ägg, rökt skinka och ceasar dressing.

Alltså ingen speciellt onyttig dag och helt i sietens spår - borsett från brulen, såklart.

Tog t.o.m en promenad igår på typ 30, hade bråttom så hann inte gå längre.

och TROTS DETTA! väger jag idag 67,1. Röven!
Har iofs inte poopat på 1,5 dygn. Så jag tänker fan skylla på det för jag är lack!




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vägde mig nu på morgonen, 60,1kg! Men då har jag ju inte ätit något. Haha är sjukt orolig att min våg går fel. Känns inte som jag har gått ner så mycket. (vägde 65 innan) Men jag hoppas verkligen det stämmer!



Oj, hemmagjort bar? Det var inte dåligt, hur var den då? :)

2010-05-31 @ 10:19:30
URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0