skräpmat

Känner att jag denna helg varit nere i en liten svacka. Men det är okej, imorn kickstartar jag med strikt GI i tre dagar för att sedan börja äta litelite kolhydrater. Samtidigt som jag ska träna! JAG SKA SKA SKA!

Igår åt jag iaf följande:
Frukost: 3 små godisbitar
Lunch: Cashewnötter
Middag: 8 bitar sushi, lite bauguette med bonjour ost + 2 st 3,5or.

Okej såg inte så farligt ut nu, eller det var en liten mängd mat men kanske inte den ultimata viktminskningsmaten.
Vägde mig nu, obajsad haha..., vågen står på mer än den borde göra. INTE HELT OKEJ! Som minst har jag varit nere 67,1 kg. Jag känner att min kropp strejkar för tillfället.

Promenerade iaf hem igår på kvällen, tog väl 35 min eller nåt. Så lite motion iaf.

ÅH! Jag ser så mkt fram emot imorn, en ny dag och en ny kickstart! Ska bli så sjukt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0