svettlöken

GODMORGON! eller jag har redan varit uppe över en timme, bah sådär. Trodde aldrig att denna dag skulle komma, då jag väljer att vakna tidigt trots ledighet.

Jag sa ju sensat kl 9 varje dag, råkade gå upp 9.10 men det tycker jag var bra. mmm stooolt!

Sen segade jag runt lite i lägenheten och beundrade mig själv i mitt fodral till träningskläder, porrig och utan bh begav jag mig ut i spåret. Gick, joggade till och från (typ 20 m, hehe) och så sprang jag upp och ner i en trappa några gånger - måste ha sett ut som en idiot men whatevaah. prommen tod tyyp 30-35 min, felbedömde sträckans längd helt. Trodde jag skulle vara ute i typ 50 min.

Nu är jag hemma och eftersvettas som FAN! Gick ut på balkongen för att få lite sval luft men nänä, där låg solen och pressade sönder så jag dog och var tvungen att gå in och gömma mig i köket och luta pannan mot vår betong fönsterbräda - kall - skönt - men äckligt.

JUST DET! Idag väger jag 67,3. Exakt samma som för en vecka sen, sååå kul! eller? Men nu skkiter vi i det, gjort är gjort (eller gjort vad? Jag äter ju inte? Förtjänar jag inte att bli av med fettet då?)

Iaf, idag blire bara nutri. Kanske blir nutri hela veckan, men jag tar en dag i taget. Nästa måndag är målet 65 kg.
Inte helt omöjligt men då måste jag kriga lite.

Ska vi köra?

Total viktminskning sen start: 4,7 kg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0