Speedarn

Hej Lovers! vad händer jaaao?

Igår 68,5 kg. WHAT! Gud måste hata mig. Så igår svälte jag mig och idag 67,7. Tack gud, tack så jävla mkt.
Palla väga mer idag än för sex dagar sen, när man käkat nada (typ) en veckan.

Mat idag:
Frukost: Nutrishake + två skivor bröd med ost och skinka
Lunch: Gaspatcho soppa + en skiva bröd med ost och skinka
Middag: Nutrishake
Snarr: lite lösviktsgodis, ooops (jag var lak och köpte av i frustration. Har dock gett de till min kille, tog bara några bitar.)

Motion (WOW): 50 minuter promenad, varvat med jogg, utfall och spring upp och ner i trappor. Jag var söndertaggad, sjukt oklart. Så jag kutade runt som en galning medan min pojkvän, som jag gick och mötte, gled runt uppstyrd och chillade. Men det var sjukt bra med sällskap, det var faktiskt kul. Han tyckte att jag var sjukt speedad hehe.

Kommentarer
Postat av: H

Käre du, svält dig inte :/ Försök sluta med det, du mår bättre av att inte göra det i både kropp och själ. Men det vet du väl redan.. Du kan ju faktiskt äta rätt saker och inte riskera att överäta och inte bli lika godissugen när du håller sockernivån balanserad. På gymnasiet höll jag påsådär, åt bara frukost, skippade lunch i skolan och drack iste när jag kom hem. Det blir så himla frustrerande att tänka så negativt hela tiden om sig själv. Säkert många som kanske säger åt dig att träna och äta rätt, men du vet ju att det är så man ska göra men du skulle må tusen gånger bättre och saker skulle ta tid men hända på vågen. Det gör väl inget större intryck på det jag skriver till dig, men, man kan faktiskt må bra samtidigt som man går ner i vikt. kram

2010-05-19 @ 10:40:49
URL: http://weightlosswarrior.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0