viktresan

Tänkte bah göra en liten sammanfattning av hela den här viktgrejen.

Jag är 170 cm, vägde vi d start 72 kg och väger nu 67,3 kg, har alltså gått ner 4,7 kg.
Mitt mål är att ha gått i mål i juni, typ 4 veckor kvar. Känns lite stressigt eftersom att mitt mål är 60 kg.
Måste, som förra veckan, gå ner 1,8 kg varje vecka, vilket jag lyckades med förra veckan och jag hoppas att även den här veckan kommer gå bra.

MÅSTE KOMMA I MÅL! INGETING SKA STOPPA MIG!

I sommar ska jag vara slim och snygg, och som det står i min presentation, MEDEVETEN om det!

När man väl väger lite och egentligen är smal så inser amn det inte själv. Jag tyckte jag var fet när jag vägde 55 kg och när jag vägde 57 och 60. Vilket jag såklart inte varm bara att jag inser det några år efter. Så jävla fail!

Så, återigen, NU KÖR VI!


knubbiiiiz

Kommentarer
Postat av: Nathalie

TACK TACK :D



Och fortsätt kämpa på, du kommer nå din målvikt!

2010-05-10 @ 12:00:06
URL: http://blodsvettochtarar.blogg.se/
Postat av: Jessica Jansson

Gäller bara och kämpa! :D

2010-05-14 @ 18:41:49
URL: http://jessicajanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0