HJÄLP: söker lägenhet

Hej! Bloggar inte alls regelbundet nu men har så himla mycket i skolan just nu. I livet överhuvudtaget!
Deffen går inte superbra, men jag håller vikten! Måste bara göra ett ryck så jag fortsätter tappa några kilo snart.

Nu till något jätteviktigt! Det är såhär att jag letar efter en lägenhet, i Stockholms innerstad. Det är fullkomligt omöjligt och jag har letat och letat flera timmar varje dag i några veckor nu. Skulle behöva något snarast..

SÅ, om någon av er fina läsare har en lägenhet, eller känner någon som vill hyra ut sin några månader eller så snälla snälla snälla hör av er så kan vi diskutera saken. Jag tänker bo själv så behöver bara en etta men alla förslag är såklart bra förslag.

Jag kan flytta i prinicp flytta in imorn och är världens bästa hyregäst. Lugn, skötsam och ansvarstagande. Har inga fester som stör grannar och är alltid noga med att betala hyra i tid :) Pluggar heltid och jobbar vid sidan av.



Om nån kan hjälpa mig är jag dig EVIGT tacksam!

Kommentarer
Postat av: Anonym

karinolofsson.se? :)

2010-10-03 @ 19:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0