NY DEFF!

Okej nu deff. Imorse stod vågen på 62,8 kg (som vanligt)

Frukost: Äggröra på ett ägg och grädde, ett halvt paket bacon... kanske lite ketchup också
Lunch: Två stekta ägg, makrill i tomatsås och 4-5 matskedar lätt keso
Middag: Stekt falukorv och spenat.
Dricka under dagen: en cola light (ooopsiiii), loka citron, vatten.


Sådärjaa, dagens mat! Fan ska ut och resa om elva dagar, tills dess vill jag ha blivit av med lite.
Ni som följt bloggen vet kanske att jag vill vill vill nå till 57 kg. MEN NU, är första målet att ta sig till 60.
Drygt tre kilo
, som vägrat lämna min kropp. (dock rätt nöjd att jag trots vin, pannkakor, candy´, chips och mycket svull faktiskt hållt kvar vikten.)
Jag är inte så bra på att sätta upp realistiska mål men dessa tre kilo månste jag väl lyckas bli av med till november iaf? Förhoppningsvis tidigare, men vill inte hetsa kroppen.

OCH SOM SAGT!!! JAG ÄR I STORT BEHOV AV EN LÄGENHET, SÅ SNÄLLA GULLIGA SÄG TILL OM NI HÖR NÅT FRÅN NÅGON! (tack du som tipsade om karinolofsson!!! blev himla glad!)


Kommentarer
Postat av: ibifa

Åh kom igen!! Jag kämpar med att nå 65(igen hehe)! Klart du kommer bli av med de tre kilona. Kör hårt ba.

2010-10-04 @ 23:12:53
URL: http://ibifa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vill med gå ner. står stilla nu

2010-10-07 @ 20:13:20
URL: http://hallonlove.blogg.se/
Postat av: Jannica

Härlig blogg, bra kämpat :)

2011-01-16 @ 17:06:41
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0